Без любові до Батьківщини, готовності примножувати її багатства, оберігати честь і славу, а за необхідності — віддати життя за її свободу і незалежність, людина не може бути громадянином. Тому Педагогічне кредо колективу Миронівської школи: «Щастя – це виховання різнобічно та гармонійно розвиненої національно свідомої, високоосвіченої, життєво компетентної людини, здатної до саморозвитку та самовдосконалення».

/Files/images/_DSC0603.JPGВиховання у молодого покоління почуття патріотизму, відданості справі зміцнення державності, активної громадянської позиції нині визнані проблемами загальнодержавного масштабу. Свідченням цього є ряд нормативно-правових документів МОНУ , зокрема, наказ МОНУ № 1232 від 27.10.2014 року « Про затвердження плану заходів щодо посилення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді», наказ Президента України "Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016 — 2020 роки"

/Files/images/1426106785_shamalo.jpgметодичні рекомендації МОНУ та Інституту національної пам’яті з патріотичного виховання, затверджена обласна програма військово-патріотичного виховання учнівської молоді, на реалізацію яких видані аналогічні накази відділу освіти райдержадміністрації, підготовлено ряд методичних рекомендацій щодо організації та удосконалення національно-патріотичного виховання учнів у школах району. Провідною ідеєю педагогічного колективу Миронівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів є творчий пошук, спрямований на впровадження національних традицій, відродження української культури, звичаїв народу, утвердження патріотизму і національної гордості, виховання кращих моральних якостей людини, формування здорового способу життя.

/Files/images/_DSC0601.JPGЧотири роки колектив Миронівської загальноосвітньої школи працює в напрямку національно-патріотичного виховання. Перший рік педагоги, класні керівники та класоводи вивчали передовий досвід з даного питання, обговорювали на методичних обєднанн`ях та нарадах.

Другий рік впроваджували в свою власну систему оботи, апробовували методи та прийоми, які найбільше зацікавили. І водночас намагалися виробити своє бачення національно-патріотичного виховання в школі.

Під час третьго року роботи над даною проблемо вихователі та вчителі зосередились на власних розробках уроків, виховних годин, свят тощо. Вчителі Миронівської школи неодноразово друкувалися у фахових газетах та журналах, таких як "Вивчаємо українську мову та літературу в школі", "Розкажи онуку", "Початкова школа", "Зарубіжна література в школі" та ін. Наші педагоги - постійні учасники та переможці конкурсів фахових конкурсів.


g

А.Макаренко говорив "Суть виховання полягає саме в тому, що старше покоління передає свій досвід, свою пристрасть, свої переконання молодшому поколінню". Тому саме власним прикладом намагаємося виховати школярів, достукатися до серця кожного учня, щоб виховати з нього не лише Людину з великої літери, а й справжнього патріота, бо на сьогоднішній день це є чи не найактуальніше завдання.

/Files/images/_DSC0242.JPG

/Files/images/_DSC0142.JPG Патріотичне виховання є складовою частиною загального виховного процесу школи та являє собою систематичну, цілеспрямовану діяльність всіх структурних підрозділів навчально-виховного процесу, щодо формування учнів в високої патріотичної свідомості, почуття любові до України, готовності до виконання громадянських, конституційних обов’язків. Для педагогічного колективу нашої школи патріотичний напрямок роботи був і залишається пріоритетним.

/Files/images/DSCN3767.JPGНамагаємося, щоб школа стала для дитини осередком становлення громадянина-патріота України, готового брати на себе відповідальність, самовіддано розбудовувати країну як суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу, забезпечувати її національну безпеку, сприяти єдності української політичної нації та встановленню громадянського миру й злагоди в суспільстві. Забезпечуємо системність патріотичного виховання, виховання у дітей національної свідомості, яка ґрунтується на національно-визвольних традиціях регіону. Проводяться різноманітні заходи патріотичного спрямування, години класного керівника, присвячені датам державного календаря, пам’яті визначних подій історії України, заходи, спрямовані на духовну єдність поколінь, виховання поваги до батьків, людей похилого віку та людей з особливими потребами.

/Files/images/DSCN0169.JPGТрадиційними стали проведення Тижня незалежності України, пам’яті жертв Голодомору 1932-1933 років, день пам’яті Героїв Крут, родинних свят, свята Матері, Андріївських вечорниць, Дня Святого Миколая, Різдвяних і Великодних свят. В рамках відзначення Міжнародного дня людей похилого віку та Дня ветерана, з метою посилення турботи про заслужених громадян учні взяли участь в акціях «Зірка памяті», «Привітай ветерана» тощо. Проведення бесід з даної тематики, знайомство з історичним минулим та сьогоденням нашої країни, з подіями Євромайдану і бойових дій в зоні АТО на Сході України формують у школярів почуття гордості та відповідальності за країну, в якій ми живемо.

Основними напрямами патріотичного виховання у навчальному закладі є:

— формування уявлень про сім'ю, родину, рід і родовід;

— краєзнавство;

— ознайомлення з явищами суспільного життя;

— формування знань про історію держави, державні символи;

— ознайомлення з традиціями і культурою свого народу;

— формування знань про людство.

/Files/images/photofile_1455886706_2081688346_original.jpg

Сучасні концепції національного виховання наголошують на важливості національної спрямованості освіти, її органічної єдності з національною історією і традиціями, на збереженні і збагаченні культури українського народу.

Тому в Миронівській загальноосвітній школі систематично проводяться виховні години, тематичні лінійки, тренінги, конкурси, різноманітні акції, усні журнали, лекції, круглі столи, створюються проекти та інші загальношкільні та класні заходи, спрямовані на виховання справжнього патріота.

До ефективних методів і форм організації патріотичного виховання належать: екскурсії вулицями рідного села, до історичних пам'яток, визначних місць; розповіді ветеранів та воїнівАТО; бесіди з цікавими людьми; розгляд ілюстративних матеріалів; читання та інсценування творів художньої літератури; запрошення членів родин у школу; спільні з родинами виховні заходи (День сім'ї, свято бабусь тощо); зустрічі з батьками за межами закладу, за місцем роботи та ін.

/Files/images/свято.jpg

Працюємо над формуванням особистих якостей та рис характеру, що притаманні свідомому громадянину й патріоту:

повага до батьків, свого ро­доводу, традицій та історії рідного народу;

· пра­цьовитість;

· висока художньо-естетична культура;

· патріотична самосвідомість та громадянська від­повідальність, готовність працювати для розквіту Батьківщини, захищати її;

· повага до Конституції, законів Української держави;

· досконале знання державної мови.

/Files/images/_DSC0447..jpg

Патріотичне виховання – це сфера духовного життя, яка проникає в усе, що пізнає, робить, до чого прагне, що любить і ненавидить людина, яка формується. В.Сухомлинський

/Files/images/Безымянный 3.pngОтже, завдання наших педагогів - це удосконалення особистості не тільки як головної продуктивної сили, а й як активного громадянина України, духовно багатої, морально благородної особи. На цьому зосереджуються зусилля всієї системи виховання, формування особи нового типу суверенної держави. розвинутої національно-патріотичної свідомості, почуття вірності, любові до Батьківщини; відновлення історичної пам'яті про традиції України; зацікавленість молоді щодо служби у Збройних силах України; створення ефективної системи національно-патріотичного виховання дітей та молоді.

/Files/images/555.png

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 344

Коментарi