2015-04-22
Де у берізки очі по весні?
Коли вона заходиться сльозами,
Невже оте вирішувать мені,
пронизуючи стовбура свердлами?
На протязі трьох тижнів з 01.04 по 22. 04. 2015 н.р. ми провели цікаво час на уроці інформатики тому, що складали і реалізували проект середньої тривалості на тему : ,, Берізка без сліз’’. Учні 3 класу турбуються про збереження природи рідного села, зокрема недопустимий збір березового соку.
Одна із асоціацій, яку викликає прихід весни - це смак березового соку. Щойно морози відпускають задубілу землю, по стовбурах беріз починає сочитися живильна волога - березовий сік.
Березень - квітень - пора збору соку.
Саме в цю пору, коли бруньки ще не з'явилися, а рух соку вже розпочався, "березові сльози" найбільш цілющі.
3. З одного боку, видобування березового соку - це давній і звичний для українців промисел. Але ми також розуміємо, що це пошкодження дерев. Якби ж усі займалися цим так, як належить: на передбаченій ділянці, дотримуючись усіх правил, щоб це не призвело до пошкодження дерев, а в майбутньому - до їх загибелі.
Ми розробили пам’ятку про те, що речовина, яка сочиться стовбуром, призначена, насамперед, для розвитку дерева. Тому і збирати сік можна лише з дерев, яким виповнилося близько 100 років на спеціальних ділянках.
Завдання виконували в групах :
1 група - "Е к о л о.г и ". Наша група побувала на екскурсії і спостерігала : чи плачуть весною берези у нашому селі.
2 група - "Журналісти". А ми дібрали матеріал про березу, її лікувальні властивості.
3 група -"Природознавці". Наша група збирала наукову інформацію про пору збору березового соку.
4 група - "Фотокореспонденти". Ми працювали над виконанням дуже цікавого завдання: підготувати фото-виставку, виставку картин, які б відобразили красу беріз.
5 група - "Творці". Ми розповіли інформацію про вироби, які можна виготовити з берези, показали малюнки.
Учні були спостережливі, творчі. Пропонували власні ідеї. Зверталися за допомогою до вчителів і батьків тому створили власний цікавий проект.
Координатор проекту : Рак Любов Борисівна